Rezeki Hujung Tahun 2012

As-Salam..Tiada apa yang hendak dikatakan selain syukur Alhamdulillah kerana dapat juga saya menang contest pada tahun ni.Walaupun dah banyak contest yang saya dah join tapi satu pun tak pernah menang.Akhirnya,Rezeki saya sebagai blogger yang baru untuk tahun ni dapat jugak menang contest walaupun sekali.Contest apa yang saya menang?



Contest biasa je yang dibuat oleh CikTom Gadis Tomato ni.Sekadar Post entri yang dia buat je pastu dipilih secara Random.org.Walaupun contest biasa tapi kepuasan sebagai blogger dapat menang sesuatu contest itu cukup bermakna tambahan pula blogger macam saya yang baru ni.Apa nama contest tu?

Contest tu namanya Contest Bersama CikTom dan Exabytes yang dibuat ciktom pada 22 Disember lepas.6 hari je contest tu berlangsung.So,keputusan pemenang diumumkan harini dan tak disangka-sangka nama saya yang naik sebagai pemenang yang bernombor 6 itu,Alhamdulillah.Apa hadiah contest tu?

CONTEST BERSAMA CIK TOM DAN EXABYTES


Saya rasa hadiah dah kira awesome la dengan contest yang simple macam tu.buat entri pastu goyang kaki tunggu keputusan je.Hadiahnya ialah domain “xxx.com.my”+ RM20.Dapat lagi merasa domain free.Terima Kasih CikTom kerana menganjurkan contest yang awesome ini.Tak lupa juga Exaybtes yang menjadi sponsor contest ini.Harap untuk tahun 2013 lebih baik lagi dan berharap blog ini akan menjadi seperti blog korang yang hebat itu.Terima Kasih pada yang support blog Al-Muwaffaq ni.



No comments:

Write a Comment


Top