Segmen Eyriqazz : Ada Apa Dengan Nama Blog?

As-Salam,Tadi semasa saya asyik blogwalking terserempak dengan entri bertajuk "Segmen Eyriqazz : Ada Apa Dengan Nama Blog?.Segmen ni dianjurkan oleh bro Eyriqazz.Jadi apa lagi,tak akan nak lepaskan peluang keemasan ini untuk bro Eyriqazz singgah entri anda itu dan berikan pandangan dan pendapat peribadi pasal nama blog anda.



Sebab kenapa Saya Mahu Eyriqazz komen pasal “Nama Blog :

"Untuk pengetahuan bro Eyriqazz saya ni masih baru lagi dalam dunia blogging secara serius ni.walaupun saya sudah lama berjinak-jinak dengan blog tapi tapi saya masih buntu tentang teknik-teknik blog yang sebenar.Harap bro Eyriqazz dapat bantu saya dalam bidang ini.Mintak bro Eyriqazz Suggestkan saya satu tajuk Blog berkenaan dengan Maklumat. "

    Jika anda berminat untuk join segmen ini sila la follow syarat dibawah ni :

1. Buat Satu Entri Bertajuk “Segmen Eyriqazz : Ada Apa Dengan Nama Blog?” dan linkkan ke entri ini
2. Letak Header Blog Eyriqazz.com di entri tersebut
3. Berikan satu Sebab kenapa Anda Mahu Eyriqazz komen pasal “Nama Blog” anda
4. Klik G+ entri iPhone 5 Gadget Impian (angka akan bertambah, currently 280). Kalau dah klik sebelum ini, abaikan langkah no. 4 ini.
5. Done. Tinggalkan permalink entri anda dan No. G+ yang telah anda Klik di entri ini ( Hanya yang menepati semua syarat akan eyriqazz berikan pandangan).
Tarikh Tutup 31 December 2012.


1 comments:

  1. Nama blog agak panjang, tidak catchy, susah dieja, susah disebut...

    Interm of branding,masih belum cukup berjaya rasanya...

    ReplyDelete


Top